Vi söker nya kundserviceagenter med stort driv!

Vi söker nya kundserviceagenter med stort driv!

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Vi på Swesale söker just nu DIG som vill bli vår kunds nya kundserviceagent!

Vår kund är ett av Nordens största kundserviceföretag och erbjuder möjligheten för andra företag att outsourca sin kundhantering till dem. De sköter kundtjänst åt några av Sveriges mest välkända företag inom branscher såsom finans, media och post. Arbetet bedrivs via telefon och med fokus på att ge service i världsklass! Hos vår kund möts du av unga och ambitiösa människor med utpräglad serviceförmåga.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är fördelade på vardagar mellan 08.00-18.00. Som konsult är du anställd av Swesale men har goda möjligheter till anställning hos vår kund efter 9 månader.

Arbetsplatsen har av en trevlig och social företagskultur, med många härliga personligheter. Är du intresserad av att bli en del av den? Då tycker jag absolut du ska läsa mer om tjänsten här nedan.
.

Dina Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med kundsupport i trevliga lokaler nära St. Eriksplan. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta emot samtal från företagets kunder, svara på frågor samt lösa de problem de har med exempelvis leveranser och paket.

Det viktigaste är att servicenivån på samtalen är hög och vår kund tycker därför att det är viktigt att motivera sina medarbetare och anordnar olika aktiviteter för de anställda både på och utanför arbetet. Tjänsten fokuserar enbart på support och inkluderar ingen försäljning.

Uppdraget startar i september och inleds med en utbildning där får du ta del av information kring företaget, arbetssystemen, vanliga problem för kunden och annat du kan tänkas behöva veta

Din Profil

För att vara aktuell för tjänsten ska du ha gymnasiekompetens eller motsvarande. Som person bör du ha god kommunikativ förmåga samt tycka om att hjälpa folk med deras frågor och problem. Du ska ha goda kunskaper i det engelska språket och det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett serviceyrke, men det är inget krav då din personlighet är av större vikt.

Det är dock viktigt att du är ödmjuk, engagerad och förstår och kan relatera till kunder på ett empatiskt sätt.För att trivas i rollen som kundserviceagent bör du gilla rutinmässigt arbete och brinner för att ge god service!

Erbjudande

Du erbjuds ett arbete hos ett stort internationellt bolag. Hos vår kund får du möjlighet att arbeta i härliga arbetsteam med bra sammanhållning. Arbetet startar med en betald introduktionsutbildning för att ge dig bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i ditt arbete.

Ansökan

Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Malin Green på malin.green@swesale.se. Detta är ett roligt uppdrag på en spännande och utvecklande arbetsplats! Sök tjänsten idag så kanske du blir nästa person vi anställer.

Välkommen med din ansökan!

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
www.swesale.se

SÖKORD: kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundtjänst, kundservicemedarbetare, inbound, service, kundsupport, kundbokare, mötesbokare, butik, ordermottagare, innesäljare, säljare, callcenter, telemarketing, TM, telefonförsäljare, telefonsäljare.