Toshiba söker Account Manager

Toshiba söker Account Manager

Toshiba söker Account Manager logotyp

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Anställningsform: Tillsvidareanställning

Vill du få chansen att arbeta med ett av världens största varumärken? På Toshiba har du tryggheten att arbeta i den stora internationella koncernen och på samma gång ta del av gemenskapen och kamratskapet i det lokala företaget. Samtidigt som vi är en del av ett stort internationellt företag och har täta kontakter med våra kollegor i Europa och Japan, arbetar vi i en gemenskap och med en ”alla känner alla”-mentalitet inom företaget.

Vi strävar efter en öppen företagskultur och arbetar aktivt med en sund och säker arbetsmiljö, där företagets mål är att varje anställd ska utvecklas och må bra. I vårt ISO-arbete är arbetsmiljö en stor och viktig del. Vi har tydliga riktlinjer och mål för detta arbete och ser en god arbetsmiljö som ett viktigt konkurrensmedel.

Arbetet innebär

Du kommer överta en större kundstock innehållande många av bolagets nyckelkunder, en av dina viktigaste uppgifter blir att förvalta dessa på ett affärsmässigt sätt. Du kommer således kunna tjäna provision från dag 1. Utöver det förväntas du även bearbeta marknaden och driva in nya kunder till bolaget. 

Personliga egenskaper och erfarenheter
 

  • Du kommer från samma eller närliggande bransch som Toshiba, dvs. Copy/print, IT-drift, kontorsmaskiner eller liknande
  • Du har erfarenhet av att erbjuda finansieringslösningar mot kund
  • Du kan jobba framgångsrikt såväl vårdande som uppsökande mot kund
  • Du drivs av att göra affärer 
  • Du har ett tekniskt intresse
  • Du är en teamspelare och fungerar väl i grupp
  • Du är av ordningssam natur och hanterar administration väl
  • Du vill göra en långsiktig resa i ett framgångsrikt bolag

Tillsättning

Intervjuer sker löpande. 

Erbjudande

Du erbjuds mycket goda anställningsvillkor i form av en fast lön + ett attraktivt provisionssystem, tjänstepension, förmånsbil m.m. Självklart har vi kollektivavtal. Som säljare har du stort stöd av dina kollegor som arbetar inom Presale och administration för att du ska kunna fokusera på dina affärer. Vi sitter i fräscha lokaler och arbetsplatsen präglas av vårt intresse för kunden och samarbete.

Om Swesale

Swesale Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Vi är ett nischat specialistföretag inom sälj och marknad, vilket innebär att vårt fokus är kompetensförsörjning till säljande organisationer. Swesale grundades 2005, arbetar rikstäckande och genomför över 450 rekryteringsuppdrag årligen. Alla våra rekryteringskonsulter och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att ha arbetat inom sälj och marknad. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler arbetar vi snabbt och effektivt för att säkerställa ett urval av marknadens bästa kandidater.