Säljkoordinator/Innesäljare till Cale Access AB

Säljkoordinator/Innesäljare till Cale Access AB

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Cale Access tillverkar, marknadsför och distribuerar egenutvecklade helhetslösningar för betalning i obevakade miljöer, bland annat parkering över hela världen. Företaget har sin bas i Sverige och är verksamma från Australien till USA. Bolaget är under ständig utveckling och man är idag i strax över 200 anställda i koncernen. Läs mer om företaget på www.cale.se

Dina Arbetsuppgifter

Vi söker just nu en Säljkoordinator/Innesäljare till Cale Access som kommer att vara stationerad på vårt huvudkontor i Kista. Cale Access erbjuder kompletta system och tillbehör, samt relaterade tjänster rörande service, support och drift, inom områdena automatiska biljetterings-, betalnings- och avgiftssystem. Cale Access kunder finns idag inom såväl den privata som den offentliga sektorn i de länder där bolaget etablerat sig eller opererar via lokala återförsäljare. Försäljningen sker antingen direkt till kund eller via fristående återförsäljare. Som Säljkoordinator/Innesäljare så blir din huvudsakliga uppgift att stötta och supporta Cales fältsäljare, dotterbolag och mindre kunder. Du kommer att ansvara för olika förfrågningar, offertunderlag, prislistor, avtal samt ha daglig kontakt med Cales fältsäljare, kunder och dotterbolag. Du kommer att hjälpa till vid orderläggning och hantera förfrågningar.

Som Säljkoordinator/Innesäljare så kommer du att arbeta både med intern- och externsupport, detta innebär att du måste vara duktig på uppföljning samt skapa förtroendefulla relationer i såväl telefon, mail som personliga möten.

Din Profil

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet från försäljning och service. Meriterande är om du har en akademisk utbildning med inriktning marknad eller ekonomi. Du har ett genuint teknisk intresse Som Säljkoordinator/Innesäljare på Cale Access krävs det att du är självgående, kreativ, utvecklingsorienterad och driven. För att lyckas i rollen bör du vara analytisk, affärsmässig, administrativ samt kommunikativ. Eftersom rollen kan innebära en hel del resande internationellt krävs det att du är flexibel och har mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Andra språk som italienska och tyska är meriterande.

Erbjudande

Vi erbjuder en utmanande tjänst på ett spännande företag med mycket god lönsamhet. Det finns goda möjligheter till utveckling inom tjänsten med stor frihet och ett stort mandat att vidareutveckla verksamheten.

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Ansök senast 15 December. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Louise Gardell tel: 0708-383136

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
www.swesale.se