Sales Support Fleet till internationellt bolag!

Placering: Södertälje

Sales Support Fleet till internationellt bolag!

Sales Support Fleet till internationellt bolag! logotyp

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Placering: Södertälje
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Swesale Rekrytering & Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Vi är ett nischat specialistföretag inom sälj och marknad, vilket innebär att vårt fokus är kompetensförsörjning till säljande organisationer. Swesale grundades 2005, arbetar rikstäckande och genomför över 450 rekryteringsuppdrag årligen. Alla våra rekryteringskonsulter och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att ha arbetat inom sälj och marknad. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler arbetar vi snabbt och effektivt för att säkerställa ett urval av marknadens bästa kandidater.

Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en Sales Support till Fleet-avdelningen på ett internationellt bolag! Vi söker dig med servicekänsla och administrativ förmåga som vill komma in i en roll där du har möjlighet att utvecklas i ett mycket spännande bolag.

Mer om tjänsten
I rollen kommer du att arbeta med att agera support och besvara frågor från återförsäljare, kunder och kollegor angående totalkostnadskalkyler. Du har en viktig roll i att administrativt stötta Key Account Managers med bl.a. presentationer, säljmaterial och kostnadsunderlag.

En del av rollen innebär också ansvar för att besvara upphandlingar och att dessa lämnas in i tid, samt ansvar för offert-förfrågningar. Du kommer även att arbeta med inmatning av kunddata kring tex olika avtal. Du kommer även ha mycket kontakt med kunder, KAM, återförsäljare och leverantörer via mail, videomöten och telefon.

I rollen kommer du även att arbeta med förbättrings- och utvecklingsarbete som rör Fleet-avdelningen.

Din profil
Vi söker dig med både erfarenhet från administration och kundservice. Vi ser att du är en person som drivs av att leverera noggrannhet och resultat och är en enastående team-player. Du behöver ha en utvecklad kommunikativ förmåga på både svenska och engelska.

Vi ser också att du är en självgående person som gärna tar ansvar. Du ska trivas i en högt serviceinriktad roll där kontakten med kunder, kollegor och återförsäljare är enormt viktig.

Då rollen är en tungt administrativ roll så måste du vara en organiserad och strukturerad person som har lätt för att arbeta i olika system, framför allt Office-paketet.

Du behöver ha minst gymnasieexamen. Erfarenhet från finansiering, bilbranschen eller servicemarknad är meriterande.

Ansökan
Vid frågor kring rollen kontakta gärna Clara Åström på clara.astrom@dreamwork.se. Urval sker löpande, sista ansökningsdag 2020-12-20. Varmt välkommen med din ansökan!
Placering: Södertälje
Omfattning: Heltid

Swesale ingår i Dreamwork-koncernen. I denna roll blir du anställd som konsult hos Dreamwork

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.

Porträttfoto Louise Gardell
Louise Gardell
Affärsområdeschef
070 - 838 31 36louise.gardell@swesale.se