Reception & Servicedesk.

Placering: Lund

Reception & Servicedesk.

Reception & Servicedesk. logotyp

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Placering: Lund
Omfattning: 1
Anställningsform: Visstidsanställning
Älskar du att kommunicera med människor, som kan komma från jordens alla hörn, sprider du glädje med ditt leende och din utstrålning, då är det dig vi söker. Konsultuppdraget startar omgående för att vara till året slut, men det kan finnas chans till förlängning. Arbetstiden är schemalagd 8 timmar per dag, mellan kl. 07.30 och kl. 17.30. SÖKORD: reception, receptionist, växel, administration, fakturor

Kort om tjänsten

Älskar du att kommunicera med människor, som kan komma från jordens alla hörn, sprider du glädje med ditt leende och din utstrålning, då är det dig vi söker.
Konsultuppdraget startar omgående för att vara till året slut, men det kan finnas chans till förlängning.
Arbetstiden är schemalagd 8 timmar per dag, mellan kl. 07.30 och kl. 17.30.

SÖKORD: reception, receptionist, växel, administration, fakturor

Om verksamheten

Facilities avdelningen:
Som receptionist kommer du att tillhöra avdelningen Facilities Services, som inkluderar bland annat; reception men även restaurang/matsalsfunktionerna och lokalvård.
Resterande funktioner som post och gods, vaktmästeri, flyttar, säkerhet mm ingår i Facilities Premises och Security.
Avdelningarna ansvarar för att ge och bibehålla en hög intern servicenivå samt en bra och stimulerande arbetsmiljö för Axis anställda i Lund.

Mer om tjänsten

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att representera Axis genom att ta emot och hantera besök, telefonsamtal, e-mails och intern ärendehantering.
Arbetet kommer också att innebära siffergranskning och kontering av fakturor, administration, viss teknisk växeladministration och diverse andra kontorsgöromål.
Egna ansvarsområden inom funktionen servicedesk kan också förekomma.
Vid behov får du även hjälpa till med de andra funktionerna inom Services (mat & dryck och konferens).

Din profil

För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av internationella miljöer och möten samt att du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Rollen handlar mycket om att kommunicera med människor och det är därför viktigt att du har goda skriftliga och verbala kunskaper i både svenska och engelska. Vi tror även att du har goda allmänna datorkunskaper och behärskar Officepaketet. Att ha arbetat med liknande uppgifter tidigare är ett krav. Självklart är du personen som är utåtriktad och service-minded person som kan vara Axis ansikte utåt och förmedla en positiv bild av företaget.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta oss för mer information om tjänsten.