Kundtjänst/ kundservice/ teknisk support/ inbound/ support/

Kundtjänst/ kundservice/ teknisk support/ inbound/ support/

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Vi söker just nu teknisk kundservicemedarbetare till Boxers kundtjänstavdelning. Vi söker dig som har känsla för service, kundnöjdhet och kvalitet. Vill du även utvecklas inom Kundservice/Kundtjänst/Kundsupport och bli en del av en engagerad kundserviceavdelning i ett internationellt och framgångsrikt bolag? Då är detta tjänsten för dig!

Vi ser gärna att du som söker denna tjänst nyligen har startat din karriär och att detta är ditt första eller andra jobb. Erfarenhet av kundtjänst eller telefonförsäljning är givetvis meriterande men inte ett krav. Du erbjuds en tre månaders betald utbildning för att du skall lära dig tjänsten och Boxers produkter.

Dina Arbetsuppgifter

I din roll som kundtjänstmedarbetare för Boxer kommer du att arbeta tillsammans med ett glatt och engagerat kundtjänstteam i Stockholm. Arbetsuppgifterna kommer att vara varierade och innebära ansvar för både kundservice och till viss del administration. Fokus i arbetet ligger på att ge kundservice och support med hög kvalitet per telefon och via mail.

Din Profil

Vi ser gärna att du som söker har viss arbetslivserfarenhet, helst inom serviceyrket. Har du arbetat som kundtjänstmedarbetare alternativt med telefonförsäljning är det meriterande men inget krav. Det viktigaste är att du har en trevlig approach och en bra telefonröst. Du bör även ha goda datorkunskaper och behärska både svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.

Din personlighet präglas av drivet att ge god service, hålla ett högt tempo och ha ett gott samarbete mellan kollegor. Du trivs med utmaningar och klarar av att hantera tempoväxlingar i arbetet. Vidare är du noggrann och organiserad och trivs även med administrativa uppgifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Erbjudande

Vi erbjuder en spännande och utmanande tjänst med stora möjligheter till utveckling. Företaget erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll som kundtjänstmedarbetare. Du kommer att få en bra introduktionsperiod samt stöd från din teamledare som ger dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team på ett framgångsrikt och stabilt företag där de anställda får en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna inom kundservice.

Ansökan

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Viktor Hernborg, E-post: viktor.hernborg@swesale.se

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se (SÖKORD: Winback or win back or antichurn or anti churn or savedesk or save desk or kundtjänst or kund tjänst or kundservice or kund serive or service or sälj or försäljning or telemarketing or innesälj or inne sälj or TM or callcenter or call center)