Kedjekoordinator/ kontorsassistent till Mobilizera

Kedjekoordinator/ kontorsassistent till Mobilizera

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Mobilizera har idag 51 butiker i Sverige. Konceptet som är väl beprövat erbjuder kunderna skräddarsydda lösningar inom mobiltelefoni, hemtelefoni och bredband. Vi jobbar med operatörer som Telia, Halebop, Hi3G- Access och Telenor. Vi marknadsför även ett stort utbud av mobiltelefoner och laptops.
För kunds räkning söker vi nu en serviceminded kedjekordinator/ kontorassistent med Telecom erfarenhet till kontoret i Solna.

Dina Arbetsuppgifter

I rollen som kedjekoordinator är du en viktig kugge i maskineriet. Det är din uppgift att underlätta för franchisetagarna att sköta den dagliga driften av butikerna samt vara dina kollegor på huvudkontoret behjälpliga i olika frågor. Du blir företagets ansikte utåt och i rollen ingår även kontakter med företagets operatörer och övriga samarbetspartners.

Din huvuduppgift blir framförallt att ansvara för att få den löpande driften i butik och huvudkontor att fungera. Det ligger på ditt ansvar att se till att huvudkontorets lokaler är representativa samt att ansvara för inköp av kontors- och förbrukningsmaterial. Dessutom är du ansvarig för att avtal sägs upp, förnyas eller förlängs, såväl för avseende kontoret och i butiksledet.

När våra besökare kommer till kontoret är det din uppgift att visa dem tillrätta och erbjuda kaffe, te eller dylikt. Eftersom vi har många externa besökare är det viktigt att våra lokaler är representativa. Det är din uppgift som kedjekoordinator att dagligen hålla ordning i allmänna utrymmen. Det ligger även på ditt bord att ansvara för iordningställande av arbetsplats till nyanställda inklusive införskaffande av utrustning så som dator, telefon, visitkort, e-postadress och passerkort.
Även bokningar av konferenser, konferensrum och förtäring vid såväl interna som externa möten ligger under ditt ansvar.

Din Profil

Vi söker dig som är serviceminded, stresstålig och strukturerad. Du är flexibel och trivs bäst med att ha mycket att göra. Det är meriterande om du har telecombakgund och är påläst kring de abonnemang som operatörerna tillhandahåller och kunna guida våra franchisetagare. Du drivs av kundnytta och alltid sätter kunden i första hand. Du kommer att jobba i ett team om 2 personer och dela på rollen tillsammans. Du uttrycker du dig väl i både svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökan

Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Hellen Isayas, E-post: Hellen.isayas@swesale.se

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
www.swesale.se