Juniora kundtjänst/support medarbetare till centralt beläget företag

Juniora kundtjänst/support medarbetare till centralt beläget företag

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Swesale söker nu för kunds räkning ett flertal kundtjänstmedarbetare/kundsupporter med hög service känsla, positiv attityd och viljan att växa i sin roll. Vår kund är en världsledande leverantör av kundservice och support. Projekten de hantera är andra företags kundservice och tekniska supporter. Är du i början av din arbetskarriär och vill få möjlighet att utvecklas inom support/service samt skaffa dig arbetserfarenhet som kan hjälpa dig framåt i arbetslivet. Då ska du skicka in din ansökan till oss så snart som möjligt!

Dina Arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare/kundsupport kommer du ha stort fokus på service och kundnöjdhet. Du tar emot inkommande samtal ifrån privatkunder och hjälper till med deras teknik- faktura- leverans- och prisfrågor gällande smartphones, mediaspelare och läsplattor. För att kunna ge kunden förstklassig service är det viktigt att du har en god social kompetens och gillar att hjälpa andra via telefon och dator som är dina främsta arbetsredskap. Det är viktigt att du kan hålla en hög servicenivå i alla samtal och att du kan anpassa dig till kundens individuella behov.

Din Profil

Vi söker dig som har avslutat dina gymnasiestudier och eventuellt har erfaren av någon annan typ av serviceinriktat arbete. Det är viktigt att du har en personlig mognad och söker efter ett långsiktigt uppdrag där du kan lära dig nya saker och utvecklas både i grupp och individuellt. Det är ett krav att du har goda kunskaper i engelska både i tal och skrift då ett visst arbete kommer att ske på engelska. Att du har ett tekniskt intresse eller håller dig uppdaterad på marknadens nya teknikprylar ser vi som en självklarhet. Andra egenskaper som värderas högt är socialkompetens, noggrannhet och viljan att nå goda resultat gällande kundnöjdhet.

Erbjudande

Du erbjuds de bästa möjligheterna att etablera dig på arbetsmarknaden. Vår kund vill satsa på ett långsiktigt samarbete och kommer därför ge dig en gedigen utbildning på produkterna du ska supporta och även coacha dig i samtalen efter behov. Förutsättningarna för att lyckas i din roll som kundtjänstmedarbetare/kundsupport är alltså stora. Utbildning kommer att ge dig en bra grund att stå på för fortsatt utveckling inom service och kundvård. Det kommer även finnas stora möjligheter för dig som visar framfötterna till en tillsvidare anställning efter inhyrningsperioden på nio månader

Ansökan

Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kuntjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Maria von Sterneck 076-870 99 18, maria.sterneck@swesale.se

Välkommen!

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se (SÖKORD: Winback or win back or antichurn or anti churn or savedesk or save desk or kundtjänst or kund tjänst or kundservice or kund serive or service or sälj or försäljning or telemarketing or innesälj or inne sälj or TM or callcenter or call center)