Invid söker Key Account Manager/Affärsinriktad Säljare

Invid söker Key Account Manager/Affärsinriktad Säljare

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

INVID gör IT enkelt
INVID är en helhetsleverantör av trygga, effektiva och flexibla IT-lösningar. Vår målsättning är att göra informationsteknologin enkel och funktionell för våra kunder, alla dagar året runt. Vi arbetar mot både små och stora företag samt mot kommuner, landsting och statliga verk.

Dina Arbetsuppgifter

Vi söker en driven och målinriktad Key Account Manager/Affärsinriktad säljare som kommer att driva hela säljprocessen. Som Key Account Manager på Invid kommer Du att ansvara för försäljningen av Invids systemlösningar och vid behov sälja in resterande delar ur Invids produktportfölj. Du är van att boka möten och du vet att det krävs hög telefon- och mötesaktivitet för att uppnå dina mål. I ditt arbete kommer Du både arbeta med nykundsbearbetning av potentiella kunder och att utveckla affären med dina befintliga kunder (60%). Du är van att arbeta såväl självständigt som i samverkan med andra för att planera arbetet mot uppsatta mål.

Din Profil

Vi söker Dig med minst 3 års säljerfarenhet som har vana av att arbeta med nykundsbearbetning samt en förmåga att skickligt förvalta kunder. Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med försäljning av IT-relaterade lösningar och god produktkunskap speciellt av HPs och Microsofts produkter. Vi fokuserar vidare mycket på Dina personliga egenskaper. Du har ett driv utöver det vanliga och motiveras av att göra affärer och att utvecklas i din karriär. Som person är Du lojal, noggrann, organiserad och resultatfokuserad. Du är utåtriktad och socialt aktiv, har lätt för att skapa och underhålla relationer såväl med Dina kunder som med Dina kollegor. Du har lätt för muntlig framställning och kan formulera Dig skriftligt på ett professionellt sätt. B-körkort erfordras.

Erbjudande

Invid erbjuder en personlig arbetsplats med en kultur som uppmuntrar till dialog och innovation. Vi arbetar ständigt med att förenkla livet och arbetet för människor och där är våra medarbetare en mycket viktig del. Här får du möjlighet att arbeta i ett öppet och positivt klimat som främjar prestation och tillväxt. Som anställd på Invid får du en gedigen produkt- och säljutbildning då företaget månar mycket om att utbilda och utveckla sina medarbetare och värdesätter att de anställda har en så god produktkännedom som det går att få. Goda arbetsinsatser premieras med personlig utveckling, fast grundlön och provision. Om du har viljan att lyckas ser vi till att du får chansen till en professionell utveckling då det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:
Jacqueline Hamilton mailadress: jacqueline.hamilton@swesale.se Tel: 070-850 30 85.

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
www.swesale.se

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb