Innesäljare/administratör till Ingram Micro

Innesäljare/administratör till Ingram Micro

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Som innesäljare/administratör hos Ingram Micro har du tät kontakt med våra kunder i syfte att registrera och orderhantera beställningar i våra interna system. Du tar hand om inkommande förfrågningar, svarar på frågor via både mail och telefon samt hjälper kunden så att ordern blir komplett samt levereras i tid.

Din Profil

Du kommer att ha kontakt med många olika kunder och det är därför viktigt att du stimuleras av att erbjuda service på hög nivå samt att du är strukturerad och noggrann. Du har god initiativförmåga samt är duktig på att prioritera ditt arbete. För att trivas hos oss tycker du om att arbeta i högt tempo vilket kräver en hög stresströskel.

Det är viktigt att du har datavana och goda kunskaper i Office-paketet. Du har lätt att sätta dig in i affärssystem, villkor och avtal. För att passa för tjänsten krävs att du trivs med administrativa uppgifter, är ansvarsfull och flexibel samt att du gillar att jobba i team. Du är kund- och serviceorienterad och drivs av den goda kontakten med våra kunder. Vi vill att du har minst gymnasieexamen och talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Tjänsten är minst ett år men för rätt person finns goda möjligheter till fortsatt anställning.

Erbjudande

Vi erbjuder dig en spännande och omväxlande tjänst i ett framgångsrikt företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Ett trevligt arbetsklimat med erfarna och kunniga kollegor.

Ansökan

Vid frågor kring tjänsten, kontakta Hanna Frick, 076- 870 99 18. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka dina ansökningshandlingar. Välkommen att söka!

Om Företaget

Ingram Micro, Inc. är en viktig länk i produktflödet i IT-branschen och skapar försäljnings- och lönsamhetsmöjligheter för tillverkare och återförsäljare. De använder sig av unika marknadsprogram, logistiktjänster, teknisk support, finansiella tjänster, molnbaserade tjänster samt produktsortiment och distribution. Företaget är verksamt i mer än 150 länder och är den enda globala IT-distributören med verksamhet på sex kontinenter med världens mest omfattande portfölj av IT-produkter och tjänster.

Om Oss

Swesale Rekrytering & Bemanning grundades 2004. Bolaget har idag kontor i Stockholm och Göteborg. Vår vision är att skapa ett framgångsrikt, viljestarkt och nytänkande företag som respekteras och värderas högt av våra kunder, kandidater och samarbetspartners. Vårt mål är att tillsätta framtidens medarbetare till er organisation. Medarbetare som ska utveckla och förvalta era mål och visioner. Vår målsättning är att skapa ett långsiktigt samarbete tillsammans med våra kunder. Detta kan vi endast göra vid 100% nöjda kunder samt ett starkt personligt engagemang för dig som kund. Vi arbetar rikstäckande med utgångspunkt från våra kontor i Stockholm och Göteborg. Våra konsulter har flerårig erfarenhet från rekrytering, bemanning, ledarskap, utbildning & organisationsutveckling. Vår inriktning och verksamhet består idag av Rekrytering, Bemanning & Konsultation inom HR relaterade frågor inom Sälj, It och Management. Sökord: Administartör, kundtjänst, ordermottagare, innesäljare

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb