Distriktansvarig Account Manager till Com Hem i Göteborg

Distriktansvarig Account Manager till Com Hem i Göteborg

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,76 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 900 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partner. Mer information finns på www.comhem.se

Dina Arbetsuppgifter

Som distriktsansvarig Account Manager på Com Hem i Göteborg kommer du att arbeta med att utveckla en portfölj med befintliga kunder. Dina kunder är fastighetsägare och bostadsrättsföreningar och du ansvarar för hela försäljningsprocessen från besöksbokning, avtalsförhandling till affärsavslut och leveransuppföljning. Du kommer att delta på kundaktiviteter samt mässor och genomföra en del kundmöten på kvällstid.

Din Profil

Du som söker tjänsten som Account Manager på Com Hem har:

Minst 3års erfarenhet av försäljning.
Förmågan att entusiasmera andra människor och inge förtroende.
God affärsförståelse samt förhandlingsvana.
Innehar B – körkort.

Som person har du mycket energi och trivs med att arbeta självständigt. Som säljare är du mål och resultatinriktad samt vill göra skillnad. Du har förmågan att skapa affärsmässiga relationer och bygga upp ett förtroende hos dina kunder. Du drivs av utmaningar, är tävlingsinriktad och har inga problem med att tala inför en större grupp människor.

Erbjudande

Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete på ett företag med ett mycket starkt varumärke. Du kommer att arbeta både självständigt och teambaserat i en miljö med mycket energi och driv. Du får tydliga och mätbara mål.

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan via ansökningslänken. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:
Jacqueline Hamilton på telefon: 0708-50 30 85, E-post: jacqueline.hamilton@swesale.se

Om Oss

Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.
www.swesale.se