Account Manager till växande IT-företag

Account Manager till växande IT-företag

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb

Om Tjänsten

Som Account Manager inom teamet “Direktförsäljning” kommer du att ansvara för försäljning mot den svenska marknaden. Du kommer främst att arbeta mot större organisationer och offentlig verksamhet med längre säljcykler. Försäljningen sker både över telefon och på fältet och du kommer att bygga upp en egen kundstock samtidigt som du arbetar med att utveckla befintliga kunder. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen från förhandling, genomförande och logistik till avslut och uppföljning. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av finansieringskalkyler. Inrego sitter i stora trevliga lokaler i Täby.

Din Profil

För att du ska trivas och lyckas i din roll som Account Manager krävs det att du är en duktig relationsbyggare som stimuleras av att göra affärer. Som person är du resultatinriktad och har ett driv att uppnå goda resultat. Säljteamet på Inrego är tävlingsinriktat och har en ödmjuk inställning till kunder och övriga medarbetare, det är därför mycket viktigt att du är prestigelös och trivs när det är högt i tak.

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua löpande för tjänsten. Vid frågor vänligen kontakta konsultchef Hanna Frick, 076-870 99 18.

Om Företaget

Inrego AB är ett av norra Europas ledande företag för hantering av IT-skiften. Företaget startades 1995 och huvudkontoret ligger idag i Stockholm. Vår affärsidé är att erbjuda säkra, optimerade och miljöbesparande IT-produkter och IT-skifteslösningar till miljö- och kostnadsmedvetna kunder.” Inrego arbetar inom området för Grön IT och vi är kvalitets- och miljöcertifierade enligt standarderna ISO 9001, 14001 och 27001. Vi omsätter ca 120 miljoner kronor med 60 anställda. Vi är ett finansiellt stabilt företag som har vunnit flera utmärkelser som Årets Superföretag 2007, 2008 och 2009 i Veckans Affärer, Gasell 2007 och 2008 av Dagens Industri samt vunnit Swedbanks Hållbarhetspris 2010.”

Om Oss

Swesale Rekrytering & Bemanning grundades 2004. Bolaget har idag kontor i Stockholm och Göteborg. Vår vision är att skapa ett framgångsrikt, viljestarkt och nytänkande företag som respekteras och värderas högt av våra kunder, kandidater och samarbetspartners. Vårt mål är att tillsätta framtidens medarbetare till er organisation. Medarbetare som ska utveckla och förvalta era mål och visioner. Vår målsättning är att skapa ett långsiktigt samarbete tillsammans med våra kunder. Detta kan vi endast göra vid 100% nöjda kunder samt ett starkt personligt engagemang för dig som kund. Vi arbetar rikstäckande med utgångspunkt från våra kontor i Stockholm och Göteborg. Våra konsulter har flerårig erfarenhet från rekrytering, bemanning, ledarskap, utbildning & organisationsutveckling. Vår inriktning och verksamhet består idag av Rekrytering, Bemanning & Konsultation inom HR relaterade frågor inom Sälj, It och Management. Sökord: Sälj, säljare, innesäljare, Account Manager, Fältsäljare, IT.

Sista ansökningsdag har redan passerat

men kika gärna på våra andra lediga jobb