Driven säljare till Selecta Region Umeå!

Om Tjänsten
Vill du vara med på en framgångsrik resa hos en marknadsledare med en produktportfölj som kan erbjuda en smakupplevelse utöver det vanliga?
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Sverige finns Selecta på 34 orter och har ca 500 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.


Dina Arbetsuppgifter
Som säljare på Selecta kommer du att vara delaktig i en resa med fullt fokus på att ge våra kunder en kaffepaus i världsklass. Du kommer att ansvara över en smakrik kundportfölj bestående av primärt nya kunder. Du kommer att driva hela säljprocessen självständigt, allt från att boka möten, göra avslut och till att följa upp och utveckla. I ditt arbete kommer du att ha kontakt med och göra affärer tillsammans med beslutsfattare på olika chefsnivåer – som inköps- och kontorschef. Aktuellt område är Umeå.

Din Profil
- Erfarenhet av uppsökande (lösningsbaserad) försäljning
- Har minst två års B2B-erfarenhet
-Har goda dokumenterade säljresultat, gärna från liknande roller
-Kan bygga och utveckla starka kundrelationer
-Är självständig, driven och resultatinriktad
-Är nyfiken och engagerad relationsbyggare och har en förmåga att hitta lösningar för att varje kund ska veta och känna att Selecta är det bästa val de gjort
-Förmågan att skapa en god samvaro och teamkänsla

Erbjudande
Selecta erbjuder en marknadsmässig grundlön och en provisionsdel, mycket goda förmåner samt möjligheten att utvecklas i ett öppet klimat där vi bejakar initiativförmåga, förändringsbenägenhet och ansvarstagande.

Ansökan
Intervjuerna sker löpande så tveka inte att söka redan nu så att du kommer högst upp i listan. Sista ansökningsdatumet är 13:e November. Vid frågor om tjänsten ta kontakt med Rekryteringskonsult Thérèse på therese.griverus@swesale.se

Om Företaget
För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Lagarbete, Engagemang och Kvalité.

Om Oss
Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekrytering - och Bemannings-branschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekrytering- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknads-organisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater.

Kategori

Account Manager

Sista ansökningsdag

2017-11-12

Placering

Uppsala

Anställningsform

Tillsvidareanställning
Heltid

Kontaktperson

Dela

STÄNG

Ge oss ditt namn och nummer så ringer vi dig

Var vänlig och kontrollera formuläret. Tack!

Jag är jobbsökande
Jag har frågor kring rekrytering och bemanning

SKICKAR

Tack!

Vi återkommer inom kort!

Spontanansökan

Sök jobb på ditt sätt

Vi tycker att det ska vara enkelt att söka jobb och vi är alltid på jakt efter nya kandidater. Det spelar ingen roll vem du är eller hur du vill söka. Fyll i formuläret nedan eller ansök med ditt Facebook eller Linkedin-konto.

Vi kontaktar dig inom kort!

Var vänlig och kontrollera formuläret. Tack!

* Obligatoriska uppgifter

SKICKAR

Tack för ert meddelande!

Vi återkommer inom kort!

Håll dig uppdaterad på våra nya tjänster.

Följ oss genom att klicka på ikonerna nedan!